Call Centrum255 787 787

 
 
ico ico ico ico
 

Kariéra

Cestovní kancelář EXIM TOURS a.s. hledá :

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici Animátor MANGO CLUBU

13. 6. 2018

Hledáme animátory na letní sezónu

Náplň práce:

  • Organizace a realizace animačního programu hlavně pro děti
  • Každodenní aktivity pro děti zaměřené na poznání destinace, dobrodružství, pohyb, hry a taneční aktivity, apod.
  • Zodpovědná péče o svěřené děti
  • Neustálý kontakt s dětmi i jejich rodiči /klienty

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání zakončené maturitou, ideálně s pedagogickým zaměřením
  • Věk minimálně 19 let
  • Předchozí zkušenosti s animační činností v zahraničí výhodou
  • Trestní bezúhonnost
  • Výborná znalost minimálně anglického jazyka, další jazyky zejména italština, francouzština výhodou
  • Živnostenský list výhodou
  • Zkušenosti s prací s dětmi
  • Organizační a komunikativní schopnosti, příjemné vystupování
  • Zodpovědnost, spolehlivost, přesnost, vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
  • Možnost pobytu v zahraničí – od cca poloviny června do cca poloviny září

Nabízíme:

  • Atraktivní, samostatnou, kreativní a velice zodpovědnou práci v přímořské destinaci
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Odborné zaškolení
  • Leteckou dopravu do/z destinace zdarma
  • Pojištění léčebných výloh
  • Strava a ubytování zdarma v rámci hotelového komplexu
  • Uniformu MANGO Clubu

Pokud tyto podmínky splňujete, zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mailovou adresu: animatori@exim.cz do předmětu uveďte ANIMÁTOR 2018.

Výběrová řízení probíhají na centrále CK v Praze.

Odesláním souhlasíte, aby Vaše osobní údaje uvedené v tomto dotazníku byly zahrnuty do elektronické databáze EXIM Tours a.s. se sídlem Babákova 2290/2, Praha 1, jakožto správcem a v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. dále zpracovávány do interní databáze zájemců o spolupráci s EXIM Tours a.s. pouze pro její potřeby po dobu 10-ti let od udělení souhlasu. Poskytnuté osobní údaje mohou být zpřístupněny pouze příslušným zaměstnancům EXIM Tours a. s.., jsou považovány za důvěrné a nebudou použity k jinému účelu ani poskytnuty třetím osobám.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici Účetní / Senior účetní

8. 6. 2018

Oddělení: Finanční oddělení / Ekonomické oddělení
Nástup: ihned

Požadavky

  • Minimálně SŠ
  • Zkušenost na obdobné pozici 5 let
  • Znalost účetní a daňové legislativy
  • Znalost AJ na úrovni mírně pokročilá
  • Uživatelská znalost MS Office
  • Samostatnost, pečlivost, aktivní přístup, orientace na detail
  • Zodpovědnost a spolehlivost

Pracovní náplň

  • Odpovědnost za kompletnost všech daňových dokladů a jejich zaevidování
  • Účtování přijatých a vystavených faktur (tuzemské, v rámci EU a mimo EU)
  • Účtování banky a zajištění bezhotovostních plateb
  • Tvorba dohadných položek a práce s časovým rozlišením
  • Průběžná kontrola saldokont a ostatních účtů
  • Zpracování přiznání k DPH, DPPO a účetních výkazů
  • Spolupráce se senior účetní při měsíční a roční účetní uzávěrce

Výhodou

  • Zkušenost s IS SAP

Nabízíme

  • Zajímavou a zodpovědnou práci na plný pracovní úvazek v největší cestovní kanceláři v regionu střední Evropy
  • Příjemné pracovní prostřední
  • Odpovídající finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity (stravenky 80 Kč, 3 dny sick-days, pružná pracovní doba)
  • 25 dnů dovolené

Místo výkonu práce: Praha

Životopisy zasílejte na email: m.kovacsova@exim.cz. Nástup IHNED.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici Junior účetní / fakturant /fakturantka

8. 6. 2018

Oddělení: Finanční oddělení / Ekonomické oddělení
Nástup: ihned

Požadavky

  • Základní znalost účetnictví
  • Základní znalost Excel, Word
  • Znalost AJ – středně pokročilá

Pracovní náplň

  • Zpracování dodavatelský faktur
  • Fakturace služeb, vzájemné zápočty, interní doklady
  • Komunikace s obchodními partnery

Minimální kvalifikační požadavky

  • Ukončené středoškolské vzdělání
  • Logické myšlení, samostatnost, spolehlivost, zájem a pracovní nasazení
  • Výhodou základní znalost účetnictví a zkušenosti práce v SAP R/3, není podmínkou

Nabízíme

  • Zajímavou a zodpovědnou práci na plný pracovní úvazek v největší cestovní kanceláři v regionu střední Evropy
  • Příjemné pracovní prostřední
  • Odpovídající finanční ohodnocení v závislosti na znalostech a zkušenostech
  • Firemní benefity (stravenky 80 Kč, 3 dny sick-days, pružná pracovní doba)
  • 25 dnů dovolené

Místo výkonu práce: Praha

Životopisy zasílejte na email: m.kovacsova@exim.cz. Nástup IHNED.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici REFERENT – značková prodejna ZLÍN

6. 6. 2018

Náplň práce:

  • prodej produktů CK, zpracování cestovních smluv
  • osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Vzdělání v oboru cestovního ruchu výhodou
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity
  • Stravenky
  • 25 dnů dovolené
  • Sick days
  • Zvýhodněné dovolené

Místo výkonu práce: Zlín

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/kolegyni na pozici operátor zákaznické linky – OSTRAVA – brigáda 06-09/2018

6. 6. 2018

Náplň práce:

  • Telefonická a elektronická komunikace s klienty a obchodními partnery (nejedná se o aktivní prodej, komunikujeme s prodejci našich zájezdů a s klienty, kteří si vybrali cestovní kancelář EXIM Tours k zajištění své dovolené)

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Vzdělání v oboru cestovního ruchu výhodou
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz, 6 hodinová pracovní doba)
  • Schopnost práce v kolektivu
  • Výhodou je znalost angličtiny na komunikativní úrovni

Nabízíme:

  • Zajímavé finanční ohodnocení

Místo výkonu práce: Ostrava

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/kolegyni na pozici administrátor prodeje - Ostrava

6. 6. 2018

Náplň práce:

  • zpracování administrativy spojené s prodejem zájezdů – cestovní smlouvy, platby, pokyny k odletu atd.

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Vzdělání v oboru cestovního ruchu výhodou
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Schopnost práce v kolektivu
  • Výhodou je znalost angličtiny na komunikativní úrovni

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity
  • Stravenky
  • 25 dnů dovolené
  • Sick days
  • Zvýhodněné dovolené

Místo výkonu práce: Ostrava

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/kolegyni na pozici technický pracovník provozního oddělení

6. 6. 2018

Náplň práce:

  • Úkony spojené s provozem vozového parku včetně údržby
  • Zajištění transferů na letiště
  • Závozy katalogů

Požadujeme:

  • SOÚ zakončené maturitou či výučním listem
  • Flexibilita
  • Samostatnost
  • Držitel řidičského oprávnění skupiny B min. 2 roky
  • Základní znalost práce s PC

Nabízíme

  • Práci v největší cestovní kanceláři ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Možnost kariérního postupu
  • Firemní benefity

Životopisy zasílejte na adresu l.smetanova@exim.cz

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/kolegyni na pozici "asistent product managera"

5. 6. 2018

Náplň práce:

  • Zadávání informací do interní databáze
  • Kontrola přijatých dokumentů
  • Komunikace se zahraničními partnery a prodejci
  • Příprava katalogů a zavádění produktu do prodejní sítě
  • Příprava podkladů pro marketingové akce
  • Kontrola prodeje
  • Průzkumy trhu

Požadujeme:

  • Praxi v cestovním ruchu na podobné pozici alespoň 1 rok
  • Výbornou znalost angličtiny v mluvené i písemné formě, znalost dalšího jazyka výhodou
  • Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Logické myšlení
  • Samostatnost, pečlivost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme

  • Práci v největší cestovní kanceláři ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • Stravenky
  • Sick days
  • Pružná pracovní doba

Místo výkonu práce: Praha

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na adresu k.salacova@exim.cz

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici yield managementu

5. 6. 2018

Náplň práce:

  • optimalizace kapacit letů
  • optimalizace ubytovacích kapacit
  • příprava podkladů pro speciální nabídky
  • komunikace s produktovým, leteckým oddělením, back office a prodejci (e-mail, telefon)
  • komunikace se zahraničními partnery a leteckými společnostmi

Požadujeme:

  • středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • předchozí praxe v cestovní kanceláři výhodou
  • znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • znalost anglického jazyka
  • znalost dalšího jazyka může být výhodou
  • samostatnost, logické myšlení
  • odolnost vůči stresu
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • finanční ohodnocení s motivační složkou
  • zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • stravenky
  • 25 dnů dovolené
  • sick days
  • pružná pracovní doba
  • lze i na zkrácený pracovní úvazek (6 hodin)

Místo výkonu práce: Praha 4, Babákova ul. 2390/2.

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu k.salacova@exim.cz.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici REFERENT PRODEJE ZÁJEZDŮ – značková prodejna PRAHA

26. 4. 2018

Náplň práce:

  • prodej produktů CK, zpracování cestovních smluv
  • osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Vzdělání v oboru cestovního ruchu výhodou
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity
  • Stravenky
  • 25 dnů dovolené
  • Sick days
  • Zvýhodněné dovolené

Místo výkonu práce: Praha

Životopisy zasílejte na email: i.hruba@exim.cz. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici REFERENT – značková prodejna OSTRAVA

28. 2. 2018

Náplň práce:

  • prodej produktů CK, zpracování cestovních smluv
  • osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Vzdělání v oboru cestovního ruchu výhodou
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity
  • Stravenky
  • 25 dnů dovolené
  • Sick days
  • Zvýhodněné dovolené

Místo výkonu práce: Ostrava

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu na pozici IT programátor

15. 2. 2018

Náplň práce:

  • Vývoj interních aplikací
  • Tvorba dokumentace
  • Podílení se na mezinárodních projektech

Požadujeme:

  • Znalost ASP,ASP.NET, JavaScript, jQuery, SQL
  • Zkušenost s MS SQL serverem
  • Znalost angličtiny
  • Logické myšlení
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Schopnost práce v kolektivu
  • \

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Možnost kariérního postupu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity

Životopisy zasílejte na email: pocitace@exim.cz.

  • nového kolegu/kolegyni na pozici operátor zákaznické linky

12. 2. 2018

Náplň práce:

  • Telefonická a elektronická komunikace s klienty a obchodními partnery (nejedná se o aktivní prodej, komunikujeme s prodejci našich zájezdů a s klienty, kteří si vybrali cestovní kancelář EXIM Tours k zajištění své dovolené)

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Vzdělání v oboru cestovního ruchu výhodou
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz, 6 hodinová pracovní doba)
  • Schopnost práce v kolektivu
  • Výhodou je znalost angličtiny na komunikativní úrovni

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity
  • Stravenky
  • 25 dnů dovolené
  • Sick days
  • Zvýhodněné dovolené

Místo výkonu práce: Ostrava

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici OPERÁTOR ZÁKAZNICKÉ LINKY – SLOVENSKÁ ČÁST - Ostrava

12. 2. 2018

Náplň práce:

  • Telefonická a elektronická komunikace s klienty a obchodními partnery (nejedná se o aktivní prodej, komunikujeme s prodejci našich zájezdů a s klienty, kteří si vybrali cestovní kancelář EXIM Tours k zajištění své dovolené)

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího, není podmínkou
  • Výhodou je znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Vzdělání v oboru cestovního ruchu výhodou
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz, 6 hodinová pracovní doba)
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity
  • Stravenky
  • 25 dnů dovolené
  • Sick days
  • Zvýhodněné dovolené

Místo výkonu práce: Ostrava
Životopisy zasílejte na email: puchyova@kartago.sk. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici REFERENT ONLINE ODDĚLENÍ - Ostrava

12. 2. 2018

Náplň práce:

  • Zpracování online objednávek, prodej produktů CK
  • Telefonická a elektronická komunikace s klienty

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Praxi v prodeji zájezdů min. 24 měsíců
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity

Místo výkonu práce: Ostrava

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici REFERENTI CESTOVNÍ KANCELÁŘE – více pracovních míst

19. 12. 2017

Náplň práce:

  • zpracovávání speciálních požadavků u rezervací
  • komunikace s prodejci a pracovníky call centra (emailová a telefonická komunikace – převážně v češtině)
  • komunikace se zahraničními kolegy a partnery (emailová a telefonická komunikace – převážně v angličtině)
  • administrativní činnosti spojené s prodejem výletů
  • podpora oddělení nových produktů při úkolech, ve kterých nahlédnete do zákulisí různých aktivit tohoto týmu

Požadujeme:

  • výborné komunikační schopnosti
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • zkušenost z práce v cestovní kanceláři výhodou
  • pokročilá znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • zájem o získání zkušeností v mnoha IT systémech a o práci v nich
  • schopnost zvládat občasnou vysokou pracovní zátěž
  • proaktivní přístup a orientaci na výsledek
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • až 4 atraktivní pozice v mladém a dynamickém týmu s možností profesionálního růstu
  • vhodné pro šikovné absolventy
  • práci v největší cestovní kanceláři ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • finanční ohodnocení s motivační složkou
  • zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • stravenky
  • sick days
  • 25 dnů dovolené

Místo výkonu práce: Praha 4, Babákova ul. 2390/2.

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu i.ens@exim.cz (paní Irina Ens) v anglickém jazyce.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/novou kolegyni do administrativního oddělení prodeje

2. 11. 2017

Náplň práce:

  • administrativní práce
  • komunikace s prodejci (e-mailem, telefonem)

Požadujeme:

  • ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • pečlivost, flexibilitu
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • finanční ohodnocení s motivační složkou
  • zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • stravenky
  • 20 + 5 dnů dovolené
  • sick days
  • pružná pracovní doba

Místo výkonu práce: Praha 4, Babákova ul. 2390/2.

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu l.smetanova@exim.cz.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici "Product Manager" (pro různé destinace)

6. 9. 2017

Náplň práce:

  • Výběr a příprava produktu
  • Uzavírání obchodních smluv se zahraničními partnery
  • Příprava podkladů pro nabídkový katalog
  • Uvedení produktu do prodejní sítě
  • Řízení prodeje produktu
  • Ve spolupráci s COO příprava plánu a kontrola jeho dodržování
  • Řízení týmu

Požadavky

  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • Praxe na stejné nebo obdobné pozici v cestovní kanceláři minimálně 2 roky
  • Pokročilá znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • Pokročilá znalost anglického jazyka, znalost dalšího jazyka vítána
  • Organizační a analytické schopnosti
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Dobré komunikační a interpersonální dovednosti

Nabízíme

  • Práci v největší cestovní kanceláři ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • Stravenky
  • Sick days
  • Pružná pracovní doba

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu r.slizkova@exim.cz.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

ochrana osobních údajů

 
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace