ico ico ico
 

Kariéra

Cestovní kancelář EXIM TOURS a.s. hledá :

  • kolegu/kolegyni na pozici asistent leteckého oddělení/částečný úvazek

13. 7. 2017

Náplň práce:

  • Komunikace se zástupci leteckých společností
  • Administrativní činnost
  • Příprava podkladů pro katalog
  • Komunikace s produktovým, administrativním oddělením a back office
  • Zadávání vstupních dat o letech do systému

Požadujeme:

  • Středoškolské/vysokoškolské vzdělání
  • Předchozí praxe v cestovní kanceláři výhodou
  • základní znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • samostatnost, logické myšlení
  • odolnost vůči stresu
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři ve Střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • finanční ohodnocení s motivační složkou
  • zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • stravenky
  • 20 dnů dovolené
  • sick days
  • nástup: ihned

Místo výkonu práce: Praha 4, Babákova ul. 2390/2.

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu s.rysava@exim.cz.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 SB., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici REFERENTI CESTOVNÍ KANCELÁŘE – více pracovních míst

12. 7. 2017

Náplň práce:

  • zpracovávání speciálních požadavků u rezervací
  • komunikace s prodejci a pracovníky call centra (emailová a telefonická komunikace – převážně v češtině)
  • komunikace se zahraničními kolegy a partnery (emailová a telefonická komunikace – převážně v angličtině)
  • administrativní činnosti spojené s prodejem výletů
  • podpora oddělení nových produktů při úkolech, ve kterých nahlédnete do zákulisí různých aktivit tohoto týmu

Požadujeme:

  • výborné komunikační schopnosti
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • zkušenost z práce v cestovní kanceláři výhodou
  • pokročilá znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • zájem o získání zkušeností v mnoha IT systémech a o práci v nich
  • schopnost zvládat občasnou vysokou pracovní zátěž
  • proaktivní přístup a orientaci na výsledek
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • až 4 atraktivní pozice v mladém a dynamickém týmu s možností profesionálního růstu
  • vhodné pro šikovné absolventy
  • práci v největší cestovní kanceláři ve Střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • finanční ohodnocení s motivační složkou
  • zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • stravenky
  • 20 dnů dovolené
  • sick days

Místo výkonu práce: Praha 4, Babákova ul. 2390/2.

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu i.ens@exim.cz (paní Irina Ens) v anglickém jazyce.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici REFERENT - značková prodejna PRAHA

28. 6. 2017

Hlavní náplň práce:

  • prodej produktů CK, zpracování cestovních smluv
  • osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty

Požadujeme:

  • komunikativní a příjemné vystupování
  • praxi v prodeji zájezdů min. 12 měsíců
  • znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem
  • aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • zodpovědnost, samostatnost)
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
  • časovou flexibilitu
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • firemní benefity

Místo výkonu práce: PRAHA
Životopisy zasílejte na e-mail a.bystricka@exim.cz.
Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • kolegu/kolegyni na pozici Recepční

27. 6. 2017

Náplň práce:

  • zajištění chodu recepce společnosti
  • ohlášení návštěv, zajištění a příprava občerstvení
  • přepojování příchozích hovorů
  • komplexní zajištění poštovní agendy (příchozí a odchozí pošta, kurýrní služby)

Požadujeme:

  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • základní znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • základní znalost anglického jazyka
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři ve Střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • stravenky
  • sick days
  • nástup: ihned
  • pracovní doba: 9:00 - 18:00

Místo výkonu práce: Praha 4, Babákova ul. 2390/2.
Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu e.krejcova@exim.cz.
Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/kolegyni na pozici ANIMÁTORA do Egypta a Tuniska

20. 4. 2017

Mango club - Animátor

  • animátora do Mango Clubu (Tunisko)

11. 4. 2017

Hledáme animátory do dětského Mango clubu pro oblast Tunisko - pevnina.

Termín práce:

  • cca 15.6.-15.9.

Životopisy zasílejte na email: r.kunc@exim.cz.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici REFERENT - značková prodejna OSTRAVA

24. 4. 2017

Hlavní náplň práce:

  • prodej produktů CK, zpracování cestovních smluv
  • osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty

Požadujeme:

  • komunikativní a příjemné vystupování
  • praxi v prodeji zájezdů min. 12 měsíců
  • znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem
  • aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • zodpovědnost, samostatnost
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
  • časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • firemní benefity

Místo výkonu práce: Ostrava

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici OPERÁTOR CALL CENTRA – SLOVENSKÁ ČÁST - Ostrava

24. 3. 2017

Náplň práce:

  • Telefonická a elektronická komunikace s klienty a obchodními partnery

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • Znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem výhodou
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Vzdělání v oboru cestovního ruchu výhodou
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity

Místo výkonu práce: Ostrava
Životopisy zasílejte na email: ochmanova@kartago.sk. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici REFERENT ONLINE ODDĚLENÍ - Ostrava

11. 10. 2016

Náplň práce:

  • Zpracování online objednávek, prodej produktů CK
  • Telefonická a elektronická komunikace s klienty

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Praxi v prodeji zájezdů min. 24 měsíců
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity

Místo výkonu práce: Ostrava

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici OPERÁTOR CALL CENTRA - Ostrava

11. 10. 2016

Náplň práce:

  • Telefonická a elektronická komunikace s klienty a obchodními partnery

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Vzdělání v oboru cestovního ruchu výhodou
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity

Místo výkonu práce: Ostrava, práce na dobu určitou 01.05.-30.09.(individuální možnost prodloužení po dohodě

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici REFERENT - značková prodejna ZLÍN

20. 3. 2017

Hlavní náplň práce:

  • prodej produktů CK, zpracování cestovních smluv
  • osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty

Požadujeme:

  • komunikativní a příjemné vystupování
  • praxi v prodeji zájezdů výhodou
  • znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem
  • aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • zodpovědnost, samostatnost
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
  • časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • firemní benefity

Místo výkonu práce: Zlín

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný dle dohody.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici yield managementu

10. 2. 2017

Náplň práce:

  • optimalizace kapacit letů
  • optimalizace ubytovacích kapacit
  • příprava podkladů pro speciální nabídky
  • komunikace s produktovým, leteckým oddělením, back office a prodejci (e-mail, telefon)
  • komunikace se zahraničními partnery a leteckými společnostmi

Požadujeme:

  • středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • předchozí praxe v cestovní kanceláři výhodou
  • znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • znalost anglického jazyka
  • znalost dalšího jazyka může být výhodou
  • samostatnost, logické myšlení
  • odolnost vůči stresu
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři ve Střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • finanční ohodnocení s motivační složkou
  • zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • stravenky
  • 25 dnů dovolené
  • sick days
  • pružná pracovní doba
  • lze i na zkrácený pracovní úvazek (6 hodin)

Místo výkonu práce: Praha 4, Babákova ul. 2390/2.

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu e.krejcova@exim.cz.

  • nového kolegu/novou kolegyni do administrativního oddělení

10. 2. 2017

Náplň práce:

  • zpracování smluv se zákazníky
  • odbavení zákazníků
  • komunikace s prodejci (e-mailem, telefonem)

Požadujeme:

  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • předchozí praxe v cestovní kanceláři výhodou
  • pokročilá znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • znalost anglického jazyka výhodou
  • pečlivost
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři ve Střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • finanční ohodnocení s motivační složkou
  • zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • stravenky
  • 20 dnů dovolené
  • sick days
  • pružná pracovní doba

Místo výkonu práce: Praha 4, Babákova ul. 2390/2.

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu e.krejcova@exim.cz.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici asistent produktového oddělení

10. 2. 2017

Náplň práce:

  • optimalizace ubytovacích kapacit
  • práce se zahraničními smlouvami a jejich implementace do systému EXIM Tours
  • příprava podkladů pro katalog
  • komunikace s produktovým, leteckým oddělením, back office a prodejci (e-mail, telefon)
  • komunikace se zahraničními partnery

Požadujeme:

  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • předchozí praxe v cestovní kanceláři podmínkou
  • pokročilá znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • pokročilá znalost anglického jazyka
  • znalost dalšího jazyka může být výhodou
  • samostatnost, logické myšlení
  • odolnost vůči stresu
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři ve Střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • finanční ohodnocení s motivační složkou
  • zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • stravenky
  • 20 dnů dovolené
  • sick days
  • pružná pracovní doba

Místo výkonu práce: Praha 4, Babákova ul. 2390/2.

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu e.krejcova@exim.cz.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici JUNIOR ÚČETNÍ

15. 11. 2016

Hlavní úkoly – technické činnosti:

  • denní kontakt s kolegy a partnery
  • správa účtů dodavatelů
  • kontrola správnosti přijaté fakturace
  • příprava podkladů k platbám, platby
  • fakturace služeb, vzájemné zápočty, interní doklady
  • spolupráce na řešení úkolů v týmu

Minimální kvalifikační požadavky:

  • ukončené středoškolské vzdělání (výhodou obchod nebo turistický ruch)
  • logické myšlení, samostatnost, spolehlivost, zájem a pracovní nasazení
  • iniciativa a schopnost aktivní spolupráce v týmu
  • výhodou základní znalost účetnictví a zkušenosti práce v SAP R/3
  • základní znalost uživatelských programů (Excel, Word)

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři v regionu střední Evropy
  • zázemí jedné z největších cestovních kanceláří v Evropě
  • spolupráci v mladém a dynamickém týmu
  • příležitost podílet se na rozvoji týmu a skupiny
  • odpovídající finanční ohodnocení v závislosti na znalostech a zkušenostech
  • firemní benefity

Místo výkonu práce: Praha

Životopisy zasílejte na email: m.kovacsova@exim.cz. Nástup IHNED.

  • nového kolegu na pozici IT programátor

3. 12. 2015

Náplň práce:

  • Vývoj interních aplikací
  • Tvorba dokumentace
  • Podílení se na mezinárodních projektech

Požadujeme:

  • Znalost ASP,ASP.NET, JavaScript, jQuery, SQL
  • Zkušenost s MS SQL serverem
  • Znalost angličtiny
  • Logické myšlení
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Možnost kariérního postupu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity

Životopisy zasílejte na email: pocitace@exim.cz.

 
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace