ico ico ico
 

Kariéra

Cestovní kancelář EXIM TOURS a.s. hledá :

  • nového kolegu/kolegyni na pozici ANIMÁTORA do Egypta a Tuniska

20. 4. 2017

Mango club - Animátor

  • delegáty do destinací Tunisko, Maroko, Turecko, Řecko, Itálie

11. 4. 2017

Nabízíme tyto delegátské pozice:

  • Tunisko (pevnina) - květen až říjen
  • Maroko - okruhový delegát 18.5.-25.5.
  • Kusadasi - průvodce výletů, transfery 25.5.-10.10.
  • Bodrum - delegát, průvodce výletů, transfery 25.5.-10.10.
  • Marmaris - Dalaman průvodce výletů, transfery 25.5.-10.10.
  • Kréta jih-delegát 30.4.-29.10.
  • Korfu – delegát sever 28.5. – 7.10.
  • Rhodos - 10.6. - 7.10.
  • Sicílie –delegát sever 23.5. – 1.10.

Podmínky:

  • angličtina na solidní úrovni
  • alespoň roční zkušenost s delegaturou nejlépe v dané destinaci
  • řízení osobního vozu (s vyjímkou Tuniska a Maroka)

Životopisy zasílejte na email: r.kunc@exim.cz.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • animátora do Mango Clubu (Tunisko)

11. 4. 2017

Hledáme animátory do dětského Mango clubu pro oblast Tunisko - pevnina.

Termín práce:

  • cca 15.6.-15.9.

Životopisy zasílejte na email: r.kunc@exim.cz.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • průvodce na okruh Čínou

6. 4. 2017

Termín okruhu:

  • 30. 6. - 14. 7. 2017

Požadujeme:

  • předchozí zkušenost s provázením klientů
  • v minulosti navštívení dané lokality (Čína)

Životopisy zasílejte na email: r.kunc@exim.cz.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici REFERENT - značková prodejna OSTRAVA

24. 4. 2017

Hlavní náplň práce:

  • prodej produktů CK, zpracování cestovních smluv
  • osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty

Požadujeme:

  • komunikativní a příjemné vystupování
  • praxi v prodeji zájezdů min. 12 měsíců
  • znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem
  • aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • zodpovědnost, samostatnost
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
  • časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • firemní benefity

Místo výkonu práce: Ostrava

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici PRODEJCE ZÁJEZDŮ - KOLÍN - NÁSTUP IHNED

5. 4. 2017

Hlavní náplň práce:

  • prodej produktů CK, zpracování cestovních smluv
  • osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty

Požadujeme:

  • komunikativní a příjemné vystupování
  • praxi v prodeji zájezdů výhodou
  • znalost angličtiny vítána
  • aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • zodpovědnost, samostatnost
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
  • časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • firemní benefity

Místo výkonu práce: KOLÍN

Životopisy zasílejte na email: a.bystricka@exim.cz. Nástup možný dle dohody.

Neozveme-li vám do 1 měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky tuto na pozici. Děkujeme za pochopení.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici OPERÁTOR CALL CENTRA – SLOVENSKÁ ČÁST - Ostrava

24. 3. 2017

Náplň práce:

  • Telefonická a elektronická komunikace s klienty a obchodními partnery

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • Znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem výhodou
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Vzdělání v oboru cestovního ruchu výhodou
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity

Místo výkonu práce: Ostrava
Životopisy zasílejte na email: ochmanova@kartago.sk. Nástup možný ihned.

  • nové kolegy / kolegyně na pozici REFERENT ODDĚLENÍ PEČE O ZÁKAZNÍKY – Ostrava

21. 3. 2017

Náplň práce:

  • Telefonická a elektronická komunikace s klienty
  • Vyřizování reklamací, stížností, požadavků aj.
  • Evidence dokumentů aj. administrativa

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Praxe v cestovní kanceláři či agentuře výhodou
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři ve Střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • práce na dobu určitou do konce září / po té možnost práce na dobu neurčitou
  • možnost zkráceného úvazku
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • Firemní benefity

Místo výkonu práce: Ostrava

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu e.gasiorkova@exim.cz

Neozveme-li se vám do 14 dní od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který splňoval požadavky na tuto pozici. Děkujeme za pochopení.
Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici REFERENT ONLINE ODDĚLENÍ - Ostrava

11. 10. 2016

Náplň práce:

  • Zpracování online objednávek, prodej produktů CK
  • Telefonická a elektronická komunikace s klienty

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Praxi v prodeji zájezdů min. 24 měsíců
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity

Místo výkonu práce: Ostrava

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici OPERÁTOR CALL CENTRA - Ostrava

11. 10. 2016

Náplň práce:

  • Telefonická a elektronická komunikace s klienty a obchodními partnery

Požadujeme:

  • Komunikativní a příjemné vystupování
  • Zodpovědnost
  • Znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem
  • Aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • Vzdělání v oboru cestovního ruchu výhodou
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity

Místo výkonu práce: Ostrava, práce na dobu určitou 01.05.-30.09.(individuální možnost prodloužení po dohodě

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný ihned.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici REFERENT - značková prodejna ZLÍN

20. 3. 2017

Hlavní náplň práce:

  • prodej produktů CK, zpracování cestovních smluv
  • osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty

Požadujeme:

  • komunikativní a příjemné vystupování
  • praxi v prodeji zájezdů min. 12 měsíců
  • znalost angličtiny na komunikační úrovni slovem i písmem
  • aktivní znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
  • zodpovědnost, samostatnost
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
  • časovou flexibilitu (jedná se o směnný provoz)
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • firemní benefity

Místo výkonu práce: Zlín

Životopisy zasílejte na email: t.husar@exim.cz. Nástup možný dle dohody.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici yield managementu

10. 2. 2017

Náplň práce:

  • optimalizace kapacit letů
  • optimalizace ubytovacích kapacit
  • příprava podkladů pro speciální nabídky
  • komunikace s produktovým, leteckým oddělením, back office a prodejci (e-mail, telefon)
  • komunikace se zahraničními partnery a leteckými společnostmi

Požadujeme:

  • středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • předchozí praxe v cestovní kanceláři výhodou
  • znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • znalost anglického jazyka
  • znalost dalšího jazyka může být výhodou
  • samostatnost, logické myšlení
  • odolnost vůči stresu
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři ve Střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • finanční ohodnocení s motivační složkou
  • zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • stravenky
  • 25 dnů dovolené
  • sick days
  • pružná pracovní doba
  • lze i na zkrácený pracovní úvazek (6 hodin)

Místo výkonu práce: Praha 4, Babákova ul. 2390/2.

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu e.krejcova@exim.cz.

  • nového kolegu/novou kolegyni do administrativního oddělení

10. 2. 2017

Náplň práce:

  • zpracování smluv se zákazníky
  • odbavení zákazníků
  • komunikace s prodejci (e-mailem, telefonem)

Požadujeme:

  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • předchozí praxe v cestovní kanceláři výhodou
  • pokročilá znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • znalost anglického jazyka výhodou
  • pečlivost
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři ve Střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • finanční ohodnocení s motivační složkou
  • zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • stravenky
  • 20 dnů dovolené
  • sick days
  • pružná pracovní doba

Místo výkonu práce: Praha 4, Babákova ul. 2390/2.

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu e.krejcova@exim.cz.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici asistent produktového oddělení

10. 2. 2017

Náplň práce:

  • optimalizace ubytovacích kapacit
  • práce se zahraničními smlouvami a jejich implementace do systému EXIM Tours
  • příprava podkladů pro katalog
  • komunikace s produktovým, leteckým oddělením, back office a prodejci (e-mail, telefon)
  • komunikace se zahraničními partnery

Požadujeme:

  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • předchozí praxe v cestovní kanceláři podmínkou
  • pokročilá znalost práce s PC (MS Office, Outlook)
  • pokročilá znalost anglického jazyka
  • znalost dalšího jazyka může být výhodou
  • samostatnost, logické myšlení
  • odolnost vůči stresu
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři ve Střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • finanční ohodnocení s motivační složkou
  • zaměstnanecké slevy na dovolenou
  • stravenky
  • 20 dnů dovolené
  • sick days
  • pružná pracovní doba

Místo výkonu práce: Praha 4, Babákova ul. 2390/2.

Životopisy společně s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu e.krejcova@exim.cz.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • zkušeného kolegu/kolegyni na pozici LETENKÁŘ/KA – TICKETING AGENT

1. 2. 2017

Náplň práce:

  • rezervace letenek, ticketing, změny, storna letenek, skupinové rezervace
  • práce s BSP, komunikace s IATA a nutná administrativa
  • denní komunikace a podpora klientských center (CZ, SK, PL, HU) - letecká doprava v rámci nového typu produktu
  • kontakt s leteckými dopravci i zahraničními partnery
  • rezervace ostatních cestovních služeb / hotely, rent a car, pojištění aj.
  • přímá komunikace s klienty, pobočkami korporátní klientelou
  • řešení interních provozních požadavků v rámci pravidelné letecké dopravy

Požadujeme:

  • dobrá znalost GDS Amadeus + ticketing
  • praxi v cestovním ruchu na podobné pozici alespoň 3 roky
  • logické myšlení, geografickou orientaci a zájem o leteckou dopravu
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a proklientský přístup
  • znalost anglického jazyka (polský, německý, maďarský jazyk výhodou)
  • znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • odolnost vůči stresu
  • schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři ve Střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • podílení se na zavádění a rozvoji nového produktu v rámci CK
  • zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • firemní benefity

Místo výkonu práce: Praha 4, Babákova ul. 2390/2.

Životopisy, prosím, zasílejte na e-mailovou adresu d.pokorny@exim.cz.

Zasláním vašeho životopisu dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti EXIM TOURS, a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., a ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic na dobu do odvolání vašeho souhlasu. Současně tímto potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

  • nového kolegu/novou kolegyni na pozici JUNIOR ÚČETNÍ

15. 11. 2016

Hlavní úkoly – technické činnosti:

  • denní kontakt s kolegy a partnery
  • správa účtů dodavatelů
  • kontrola správnosti přijaté fakturace
  • příprava podkladů k platbám, platby
  • fakturace služeb, vzájemné zápočty, interní doklady
  • spolupráce na řešení úkolů v týmu

Minimální kvalifikační požadavky:

  • ukončené středoškolské vzdělání (výhodou obchod nebo turistický ruch)
  • logické myšlení, samostatnost, spolehlivost, zájem a pracovní nasazení
  • iniciativa a schopnost aktivní spolupráce v týmu
  • výhodou základní znalost účetnictví a zkušenosti práce v SAP R/3
  • základní znalost uživatelských programů (Excel, Word)

Nabízíme:

  • práci v největší cestovní kanceláři v regionu střední Evropy
  • zázemí jedné z největších cestovních kanceláří v Evropě
  • spolupráci v mladém a dynamickém týmu
  • příležitost podílet se na rozvoji týmu a skupiny
  • odpovídající finanční ohodnocení v závislosti na znalostech a zkušenostech
  • firemní benefity

Místo výkonu práce: Praha

Životopisy zasílejte na email: m.kovacsova@exim.cz. Nástup IHNED.

  • nového kolegu na pozici IT programátor

3. 12. 2015

Náplň práce:

  • Vývoj interních aplikací
  • Tvorba dokumentace
  • Podílení se na mezinárodních projektech

Požadujeme:

  • Znalost ASP,ASP.NET, JavaScript, jQuery, SQL
  • Zkušenost s MS SQL serverem
  • Znalost angličtiny
  • Logické myšlení
  • Samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost přechodně zvládat vysoké pracovní nasazení
  • Schopnost práce v kolektivu

Nabízíme:

  • Práci v největší cestovní skupině ve střední Evropě se zázemím nadnárodního koncernu
  • Možnost kariérního postupu
  • Zajímavé finanční ohodnocení s motivační složkou
  • Firemní benefity

Životopisy zasílejte na email: pocitace@exim.cz.

 
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace