- Eximtours.cz
- Informace pro klienty
- Vaše nejčastější dotazy
Nejčastěji se ptáte
- Žádost o změnu zájezdu musí být vždy zaslaná písemně, a to z e-mailové adresy zákazníka. Najdete ji uvedenou v záhlaví Smlouvy o zájezdu nebo v dokumentu Potvrzení o zájezdu.
- Žádost musí být také napsaná přímo jménem zákazníka (tj. objednavatelem zájezdu). Následně ji zašlete na adresu vašeho prodejce nebo na e-mail administrativa@dertouristik.cz
- Informace o podmínkách vstupu pro vás pravidelně aktualizujeme na této přehledné webové stránce Vstupní podmínky do destinací.
- Nahlášení škodní události před zahájením zájezdu a vyplácení pojistného vyřešíte přímo s pojišťovnou ERV. Pro nahlášení škodní události využijte tento webový formulář ERV pojišťovny.
- Nahlášení škodní události v průběhu zájezdu řešte s delegátem na místě a asistenční službou (telefonní číslo na asistenční službu je uvedeno v Pokynech k odletu – platí pro klienty se sjednaným pojištěním u CK).
- Dokumenty potřebné k nahlášení škodní události u pojišťovny ERV jsou např.: Smlouva o zájezdu nebo dokument Potvrzení o zájezdu, lékařská zpráva potvrzující znemožnění vycestování na zájezd ve stanoveném termínu, lékařská zpráva z destinace potvrzující lékařské ošetření/hospitalizaci apod., účtenky za nákup léků v destinaci, potvrzení o nezaviněné ztrátě zaměstnání, stornofaktura zájezdu apod. Pro více informací kontaktujte pojišťovnu ERV.
- EXIM tours zasílá informace dle § 2529 NOZ (dále jen „Pokyny k odletu“) 5-7 dní před zahájením zájezdu, a to e-mailem a SMS. V případě, že neobdržíte Pokyny k odletu do 3 dnů před odletem, prosíme o kontaktování EXIM tours.
- Standardně se pokyny zasílají elektronicky na e-mail objednavatele zájezdu (e-mail může spadnout do nevyžádané pošty – prosíme o kontrolu i této složky). Pokud si přejete zaslat pokyny poštou nebo si je osobně vyzvednete na některé z kamenných poboček EXIM tours, je nutné o tom EXIM tours informovat předem.
- Přeprava jakéhokoliv typu kočárku v letadle je bezplatná a není nutné ji předem nahlašovat u EXIM tours. Jen jej nezapomeňte nahlásit u odbavovací přepážky.
- Přepravovaný kočárek musí být také zabalen do ochranné fólie. Za poškození nezabalených kočárků během letu nenese EXIM tours ani letecká společnost zodpovědnost.
- Kočárek je možné mít u sebe až do nástupu do letadla, pak je předán stevardům.
- Každý cestující má nárok na 1 kus odbaveného zavazadla o hmotnosti 23 kg (z manipulačních důvodů nesmí váha jednoho zavazadla přesáhnout 32 kg) a 1 kus příručního zavazadla do hmotnosti 8 kg o rozměrech 56x45x25 cm (DxŠxH), přičemž součet všech tří rozměrů nesmí přesáhnout 115 cm.
- Děti do věku 2 let mají nárok na přepravu 1 kusu odbaveného zavazadla do 10 kg, přičemž součet všech tří stran nesmí přesáhnout 115 cm.
- Není možné sčítat váhu zavazadel v rámci jedné rodiny/cestovní smlouvy.
- Slunečníky musí být odbaveny jako samostatné zavazadlo (nemohou být připevněny ke kufru a odbaveny v rámci jednoho zavazadla ani v případě, že konečná váha nepřekročí 23 kg).
- Informace o přepravovaných zavazadlech u jiných leteckých společností než Smartwings si ověřte u CK.
- Klienti s příletem do destinace 1. dne zájezdu před tímto časem musí na ubytování počkat. Dřívější ubytování závisí na volných kapacitách hotelu.
- Klienti s příletem do destinace 1. dne zájezdu ve večerních hodinách/s příjezdem do hotelu 2. dne zájezdu jsou ubytováni ihned po příjezdu.
- První den našich leteckých zájezdů je určen k přepravě, nikoliv již k vlastní dovolené (viz. Podmínky pro cestující, kapitola Důležité informace, sekce Délka pobytu).
Konec ubytování bývá mezi 9. a 12. hodinou (liší se od hotelu).
- Klienti s odletem z destinace poslední den zájezdu ve večerních nebo nočních hodinách/den po posledním dni zájezdu taktéž musí opustit pokoj v tomto časovém úseku.
- Poslední den našich leteckých zájezdů je určen k přepravě, nikoliv již k vlastní dovolené (viz. Podmínky pro cestující, kapitola Důležité informace, sekce Délka pobytu).
Stravování začíná jídlem, které následuje jako první po check-inu v hotelu. Při příjezdu do hotelu v pozdních večerních hodinách začíná strava snídaní následující den (proto doporučujeme do kufru přibalit láhev s vodou a malé občerstvení).
Stravování v hotelu končí posledním jídlem před check-outem z hotelu. Při odjezdu z hotelu v brzkých ranních hodinách je strava ukončena předchozí den večeří.
Nákup zájezdu
Prostřednictvím našeho webu můžete daný zájezd zakoupit přímo od CK FISCHER.
Na našem webu najdete také zájezdy od cestovní kanceláře Nev-Dama.
To mě zajímá
- Na bankovní účet (jako variabilní symbol slouží vaše rezervační číslo)
- Raiffeisenbank: 5010016009/5500
- Komerční banka: 7033341081/0100
- Československá obchodní banka: 124922525/0300
- Online platbou prostřednictvím platební brány
- Hotově nebo platební kartou na našich pobočkách
- Naším dárkovým poukazem
- Prostřednictvím Benefit a.s., Benefit Plus, Sodexo, Edenred, U
- Fakturou na zaměstnavatele (lze využít na doplatek zájezdu)
- Objednávka musí obsahovat název a adresu firmy (+IČO/DIČ), částku k fakturaci, datum splatnosti (je nutné dodržovat splatnosti záloh a doplatků nastavené CK EXIM tours), požadovaný text na faktuře.
- Fakturu nelze vystavit na jméno osoby, která na Smlouvě o zájezdu nebo dokumentu Potvrzení o zájezdu nefiguruje jako cestující nebo objednavatel.
- Objednávku faktury zašlete e-mailem svému prodejci nebo na administrativa@dertouristik.cz.
- Dárkovým poukazem CK EXIM tours
- Skrze Benefit a.s., Benefit Plus, Sodexo, EDENRED, Cheque Dejenuer (nelze hradit samostatné letenky)
- Maximální částka, kterou lze těmito poukázkami hradit, se liší od zájezdu, proto je nutné ji ověřit na pobočce CK EXIM tours, u vašeho prodejce nebo na administrativa@dertouristik.cz.
U objednaných zájezdů s odletem méně než 30 dní před prvním dnem zájezdu je celková částka ceny zájezdu splatná ihned.
Doklady a pojištění
Pokud cestujete do zemí Evropské unie, schengenského prostoru nebo do zemí, které mají s Českou republikou podepsanou bilaterální dohodu (Albánie, Bosna a Hercegovina, Černá Hora, Gruzie, Kosovo, Makedonie, Moldávie, Srbsko) postačí vám na dovolenou občanský průkaz. Do ostatních zemí musíte mít cestovní pas. Pozor, některé země požadují, aby byl cestovní pas v době vstupu (nebo návratu) platný ještě alespoň 6 měsíců (např. Aruba, Bahamy, Barbados, Brazílie, Dominikánská republika, Egypt, Kapverdské ostrovy, Keňa, Madagaskar, Maledivy, Mauricius, Mexiko, Omán, Panama, SAE, Thajsko, Zanzibar).
INFORMACE A LIMITY POJISTNÉHO PLNĚNÍ PRO LETECKÉ ZÁJEZDY
Vám uhradíme (limity v Kč) | ERV Evropa+ | ERV Svět | |
---|---|---|---|
Cíl cesty | Evropa | Svět | |
Léčebné výlohy vč. COVID-19 | 10 000 000 | 12 000 000 | |
Zubní ošetření | 24 000 | 24 000 | |
Fyzioterapie | 120 000 | 120 000 | |
Asistenční služby | neomezeně | neomezeně | |
Opatrovník | 150 000 | 150 000 | |
Úraz (trvalé následky) | 400 000 | 400 000 | |
Osobní věci | 30 000 | 80 000 | |
Zpoždění zavazadel | 10 000 | 10 000 | |
Odpovědnost za škodu | 4 000 000 | 6 000 000 | |
Odjezd (zmeškání / zpoždění) | 5 000 | 5 000 | |
Storno vč. COVID-19 | 80 000 | 80 000 - 120 000 | |
Přerušení cesty | 50 000 | 50 000 | |
Nevyužitá dovolená | 15 000 | 15 000 | |
Spoluúčast u pronajatého vozidla | 15 000 | ||
Znemožnění návratu | náhradní ubytování | 7 500 | 15 000 |
náhradní doprava |
Kolik to stojí | ERV Evropa+ | ERV Svět | |||
---|---|---|---|---|---|
se stornem | Evropa | Svět | SAE Omán Kapverdy |
||
do 80 000 Kč | osoba | do 5 dní | 590 Kč | 1 100 | |
dítě | 340 Kč | 630 Kč | |||
osoba | do 24 dní | 990 Kč | 1 610 Kč | 1 230 Kč | |
dítě | 570 Kč | 930 Kč | 750 Kč | ||
do 80 000 Kč vč. rizik. sportů |
osoba | do 5 dní | 890 Kč | 2 350 Kč | 1 850 Kč |
do 24 dní | 1 590 Kč | ||||
do 100 000 Kč | osoba | do 24 dní | - | 3 510 Kč | - |
dítě | - | 2 030 Kč | - | ||
do 120 000 Kč | osoba | do 24 dní | - | 4 210 Kč | - |
dítě | - | 2 440 Kč | - |
Pokud cena zájezdu na osobu přesáhne limit u storna nebo u rodiny dvojnásobek limitu, je nutné zvolit vyšší variantu.
Evropa zahrnuje také všechny státy na pobřeží Středozemního moře (např. Turecko, Izrael, Egypt, Tunisko či Maroko), Kanárské ostrovy a Madeiru.
Nabízíme také pojištění pro letní i zimní zájezdy vlastní dopravou. Více se dozvíte zde.
Informace a limity pojistného plnění pro zájezdy vlastní dopravou po ČR (léto i zima) najdete zde.
To mě zajímá
Pokud ke škodní události dojde v průběhu zájezdu, obraťte se na delegáta a asistenční službu (telefonní číslo na asistenční službu je uvedeno v pokynech k odletu – platí pro klienty se sjednaným pojištěním u naší cestovní kanceláře).
Škodní událost nahlaste u ERV Evropské pojišťovny do 30 dní od data plánovaného odletu. Kromě vyplněného protokolu zašlete i další dokumenty a účty (např. lékařská zpráva, potvrzení rezervace se stornem).
Více informací
Informace o letovém řádu vám poskytneme okamžitě po potvrzení leteckou společností, nejpozději přibližně 7 dní před odletem. V případě jakýchkoliv změn vás budeme bezodkladně informovat.
Podmínky cestování
Letecké společnosti přijaly různá opatření, která se však s ohledem na vývoj situace mohou měnit. Je třeba si vždy před odletem u dané letecké společnosti ověřit aktuální informace.
Před odletem
Parkování můžete využít také na letišti v Pardubicích, Karlových Varech a Českých Budějovicích.
To mě zajímá
Doporučujeme se k odbavení dostavit co nejdříve. Letecká společnost se vždy snaží přiřadit rodinám/skupinám sedadla vedle sebe, nicméně v případě pozdního příchodu hrozí, že místa u sebe již budou přiřazena cestujícím, kteří na letiště dorazili dříve.
Na otevření online odbavení vás před vaší dovolenou upozorníme e-mailem a SMS zprávou.
Chci se odbavit online
Většina leteckých společností povoluje u odbavených zavazadel většinou 23 kg na osobu (neplatí pro děti mladší 2 let) plus jedno kabinové zavazadlo o hmotnosti max. 8 kg s maximálními rozměry 55 x 45 x 25 cm. Slučovaná váha jednoho zapsaného zavazadla nesmí přesáhnout hmotnost 32 kg (u letů se Smartwings nelze zavazadla slučovat).
Informace o přepravovaných zavazadlech u jiných leteckých společností si ověřte u CK.
To mě zajímá
To mě zajímá
V letadle
Do odbavených zavazadel neukládejte křehké ani cenné věci (peníze, šeky, kreditní karty, kamery, osobní doklady, fotoaparáty a jiné elektronické přístroje, šperky, apod.) – takové předměty patří do příručního zavazadla, protože letecká společnost za jejich ztrátu či poškození nenese odpovědnost.
Nabídka platí pro lety se společností Smartwings a World2Fly.
Lze přikoupit Priority (standard) seat, XXL(premium) seat, XL (premium) seat u nouzového východu i místa v Airbusu A350-900 u letecké společnosti World2Fly.
To mě zajímá
Na dovolené
Pokoje musí být vyklizeny nejpozději do 12 hodin.
V případě zájmu o službu nás neváhejte kontaktovat na e-mailu administrativa@dertouristik.cz.
Plná penze = snídaně, oběd, večeře (nápoje u oběda a večeře nejsou zahrnuty v ceně)
All inclusive = viz popis stravy na stránce hotelu na webu (skutečný program se může lišit a je plně v kompetenci ubytovatele)
Ultra all inclusive = viz popis stravy na stránce hotelu na webu (skutečný program se může lišit a je plně v kompetenci ubytovatele)
Zákaznická sekce
Vydávání nových věrnostních karet i načítání nových bodů bylo ke dni 31. 8. 2023 ukončeno.
O dosud nasbírané body se ale bát nemusíte. Podmínky jejich uplatnění se nemění, body tedy můžete využít při nákupu další dovolené. Dosáhl-li stav vašeho konta alespoň 75 bodů, směníme každý připsaný bod za 1 Kč finančního bonusu.
Výši stávajícího finančního bonusu a platnost bodů si můžete ověřit výše, popř. na zákaznické lince.
Nově se také můžete zaregistrovat do zákaznické sekce Můj EXIM a získat spoustu výhod.
Registrovat se
Díky registraci u nás můžete získat zajímavé benefity a informace o sezónních akcích přímo na váš e-mail. V zákaznické sekci navíc máte kdykoliv k dispozici veškeré informace o všech vašich dovolených a oblíbených hotelech a také si můžete vytvořit skupiny cestujících, které vám umožní rychlejší nákup zájezdu bez zbytečného vyplňování. Kromě toho máte pod palcem správu svých osobních údajů, aniž byste museli kamkoliv volat nebo chodit.
Registrovat se a získat výhody