Hotel v blízkosti rušného střediska Kavos, od centra vzdálený cca 300 m. Mezinárodní letiště Korfu vzdáleno 45 km.
Vybavení
Hotel se skládá z 2 budov, každá má 4 patra. Nachází se zde recepce, 3 bazény (z toho 1 krásný infinity bazén s výhledem na moře a 1 bazén u VIP Swim Up pokojů), restaurace a plážový klub s barem Venus Beach Club (za poplatek).
Pokoje
Dvoulůžkový pokoj, Výhled hory: koupelna/WC, fén, klimatizace, TV/sat., minilednička, trezor, telefon, rychlovarná kanvice, balkon nebo terasa. Ostatní typy pokojů (pokud není uvedeno jinak, mají pokoje výše uvedené vybavení)
Dvoulůžkový pokoj, Výhled moře: výhled na moře.
Dvoulůžkový pokoj, Superior, Výhled moře: modernější, výhled na moře.
Dvoulůžkový pokoj, Annex, Swim Up: sdílený bazén, v annex budově.
Dvoulůžkový pokoj, Eco/Promo: méně výhodná poloha v rámci areálu.
Pláž
Široká písečná pláž přímo u hotelu, lehátka a slunečníky zdarma.
Stravování
Snídaně
Snídaně formou bufetu (08:00-10:30 hod.)
Polopenze
Snídaně a večeře formou bufetu (19:00-21:30 hod.)
All inclusive light
Snídaně, oběd (12:30-14:30) i večeře formou bufetu
U jídla vybrané nealkoholické nápoje (voda, džus, káva, čaj)
U oběda pivo, víno, u večeře také aperitiv (ouzo, tsipouro)
Samoobslužný nápojový bar 12:00-21:00 (káva, čaj, nealkoholické nápoje, pivo, víno a další alkoholické nápoje místní výroby)
All inclusive plus
viz koncept all inclusive light
odpolední snack - gyros, pizza (14:30-18:00 hod.)
vybrané alkoholické nápoje i mezinárodních značek (gin, vodka, brandy, whiskey, tequilla, likéry)
míchané koktejly
Zábava
Možnosti zábavy v nedalekém letovisku Kavos.
Wellness
Za poplatek: masáže a další kosmetické procedury (na střešní terase hotelu).
Pro handicapované
Hotel nabízí na vyžádání několik bezbariérových pokojů a a umožňuje bezproblémový pohyb po areálu.
Internet
Zdarma: Wifi ve veřejných prostorách hotelu a na pokojích.
Web
https://www.cavomarina.com/
Oficiální kategorie
4 hvězdičky
Poznámka
V Řecku je povinnost hradit klimatickou taxu v závislosti na kategorii hotelu. Taxa není zahrnuta v ceně zájezdu a musí být uhrazena klientem přímo na recepci hotelu. Rozsah a kvalita uvedených služeb a aktivit může být ovlivněna zavedením případných hygienických či protiepidemických opatření v dané destinaci.